Foto-foto Yang Sempat Di Rakam ....Remaja maut ditimpa kerusi pejabat di PPR Seri Pantai - Bulletin Saya

Tuesday 16 January 2018

Foto-foto Yang Sempat Di Rakam ....Remaja maut ditimpa kerusi pejabat di PPR Seri Pantai

0
Foto-foto Yang Sempat Di Rakam ....Remaja maut ditimpa kerusi pejabat di PPR Seri Pantai:





Seorang remaja berusia 15 tahun mati di tempat kejadian selepas ditimpa sebuah kerusi yang dipercayai dicampak dari tingkat atas pangsapuri, lapor Harian Metro.

Dalam kejadian jam 8.30 malam di Blok 102 Projek Perumahan Rakyat (PPR) Seri Pantai, Pantai Dalam, remaja lelaki berkenaan mati akibat kecederaan parah di bahagian kepala. 

Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Ruslan Khalid berkata, mangsa, S Sathiwaran, pelajar tingkatan tiga di Sekolah Menengah Kebangsaan La Salle, Petaling Jaya dikatakan berjalan bersama ibunya, S Kasthurivai, 45, untuk naik ke rumah mereka di tingkat 16 selepas pergi ke kedai runcit yang terletak di bawah PPR berkenaan. 

Malangnya, sebaik saja ingin memasuki bahagian flat yang tertutup berhampiran kawasan tangga, tiba-tiba sebuah kerusi pejabat berwarna biru dipercayai dicampak dari tingkat atas mengenai kepalanya. 

"Akibat ditimpa oleh kerusi itu, mangsa parah di kepala. Mangsa meninggal dunia di tempat kejadian manakala ibunya bernasib baik kerana tidak terkena kerusi itu" katanya.



3.jpg




5.jpg



1.jpg




2.jpg

Roslan berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 304 A Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kematian secara cuai dan siasatan lanjut masih dijalankan.
Author Image
AboutKakak Nany

seorang blogger sepenuh masa yang memaparkan isu semasa

No comments:

Post a Comment