MARKETING GILA YANG MENGUNDANG PADAH. TARIQ AND THE GANG KINI VIRAL! - Bulletin Saya

Monday 16 April 2018

MARKETING GILA YANG MENGUNDANG PADAH. TARIQ AND THE GANG KINI VIRAL!

0
MARKETING GILA YANG MENGUNDANG PADAH. TARIQ AND THE GANG KINI VIRAL!



..Kali pertama tahu tentang beliau adalah apabila video beliau memegang bantal di trafic light viral di FB Page Kuala Pilah. 
Lama admin duk memerhati apakah yang pelik tentang video itu rupanya ada 2 orang lelaki dan seorangnya berambut afro berada di salah satu tiang trafic light utama dengan memegang #bantalhotelDAG #DAGpillow

Sambil bantal di angkat dan digerakkan ke kiri dan ke kanan, semua mata yang berada di trafic light tersebut tertumpu pada mereka. Dalam hati admin “fuh! power anak muda ni. marketing memang power. langsung tak malu”. Malah ada yang nak pusing kereta atau moto masih lagi leka memerhati gelagat mereka yang berperangai pelik!
.
Disebabkan aksi mereka yang sebegitu, gelagat mereka telah viral di Page Kuala Pilah dan ternyata marketing gila ini buat Tariq and the Gang semakin dikenali.
.
Beliau mendapat idea gila ini selepas pulang dari Seminar Marketing Millionaire Mastery dan apa yang mereka tonjolkan adalah terdapat dalam konsep Marketing itu sendiri iaitu buat orang NAMPAK, MINAT, INGIN TAHU dan SUKA .
.
Kini hampir setiap hari Tariq and the gang berada di tepi jalan untuk buat marketing jalanan di sepanjang jalan di Kuala Pilah. Ternyata cara mereka berhasil.
.
Lebih 2 tahun DAG berada di pasaran, belum ada seorang pun Reseller DAG yang buat marketing sebegini. Paling pelik adalah Tuan Das sendiri yang pernah letakkan bantal hotel DAG di sit sebelah dan pakaikan sit belt ketika beliau naik kapal terbang. Itu memang admin kagum.
.
Tak mustahil satu hari nanti Tariq and the gang juga akan berjaya dengan marketing pelik mereka ini. Untuk Tariq dan kawan-kawan, kami di HQ DAG ucapakan syabas dan tahniah. Kami semua memang salute tindakan Tariq.
bagi anda yang berada di johor anda boleh dapatkan bantal viral dan hebat ini melalui Resseler yang dipercayai .

Malah anak kecilnya #aafiyah Aafiyah Zuleykha sendiri turut membantu ibunya Chinta Farhah Emrys mempromosikan bantal hebat ini

Sebarang info tentang produk, Reseller atau perkembangan terbaru DAG, sila layari  FB Chinta Farhah Emrys
aafiyah memang suka selfie

*Sleep Like A King*
"Ingat DAG®, Ingat Bantal Hotel”
Author Image
AboutKakak Nany

seorang blogger sepenuh masa yang memaparkan isu semasa

No comments:

Post a Comment