Parti Hari Jadi Shahrukh Khan Dipenuhi Wanita Cantik dan S3 ksi - Bulletin Saya

Thursday 9 November 2017

Parti Hari Jadi Shahrukh Khan Dipenuhi Wanita Cantik dan S3 ksi

0
Parti Hari Jadi Shahrukh Khan Dipenuhi Wanita Cantik dan S3 ksi

Mumbai – Shahrukh Khan baru sahaja menyambut ulang tahun ke-52 pada 2 November 2017. Ayah kepada tiga anak itu mengadakan sambutan ulang tahun di sebuah banglo di kawasan pantai di Alibaug, Mumbai, India, Rabu (1/11/2017) malam.

 Beberapa selebriti terkenal yang turut menghadiri sambutan ulang tahun ke-52 Shahrukh Khan. (Instagram Karan Johar)


Selain dihadiri isteri, Gauri Khan dan anak, sambutan ulang tahun itu juga dihadiri beberapa selebriti Bollywood ternama. Beberapa nama terkenal yang hadir di antaranya: Alia Bhatt, Deepika Padukone, Katrina Kaif, Sanjay Kapoor, Karan Johar, Farhan Akhtar, Sidharth Malhotra, Malaika Arora, Farah Khan dan lain-lain lagi.

Ada juga beberapa sahabat puteri Shahrukh Khan, Suhana Khan, seperti Shanaya Kapoor, yang merupakan puteri dari aktor Sanjay Kapoor. Juga Ananya Pandey, yang merupakan putri dari aktor senior Chunky Pandey.

Para Tamu Wanita Tampil Seksi

Kerana berlokasi di pantai, para tetamu, khususnya perempuan, mengenakan pakaian yang cukup seksi. 

Alia Bhatt misalnya, pelakon utama/heroin bersama Shahrukh Khan dalam filem Dear Zindagi itu tampil cantik dan seksi mengenakan baju tidur berwarna putih.

Alia Bhatt menjadi salah satu tetamu di sambutan ulang tahun Shahrukh Khan. (Instagram Alia Bhatt)


Selain Alia Bhatt, artis lain juga tampil tidak kalah seksinya. Deepika Padukone misalnya. Peneraju utama bersama Shahrukh Khan dalam filem Happy New Year itu tampil cantik dan anggun mengenakan gaun putih. 

Sejumlah artis ternama menghadiri pesta ulang tahun ke-52 Shahrukh Khan dan salah seorangnya Deepika Padukone yang tampil seksi mengenakan baju putih. (Twitter)


Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Author Image
AboutKakak Nany

seorang blogger sepenuh masa yang memaparkan isu semasa

No comments:

Post a Comment