Isteri Naik Angin Suami Namakan Anak Muhammad Bossku - Bulletin Saya

Sunday 27 January 2019

Isteri Naik Angin Suami Namakan Anak Muhammad Bossku

0
Isteri Naik Angin Suami Namakan Anak Muhammad Bossku

NAMA Muhammad Bossku berjaya mencuri perhatian pengguna laman sosial.

Baru-baru ini keratan surat beranak seorang bayi yang diberi nama Muhammad Bossku tular di media sosial.

Nama tersebut lantas menjadi buat mulut dan mengundang jenaka dalam kalangan netizen gara-gara trend ‘bossku’ yang kini menjadi sebutan ramai.


Biarpun begitu, lelaki yang dipercayai merupakan bapa kepada bayi tersebut, Dean Ahmad menjelaskan, surat beranak yang tertera perkataan Muhammad Bossku itu sebenarnya telah disunting semata-mata untuk membuat prank kepada isterinya.

“Masa kelahiran anak pertama dahulu, saya seorang sahaja yang mencadangkan nama dan terus daftar kelahiran. Bila saya cadang nama Muhammad Bossku untuk anak kedua, isteri naik angin.

“Dia marah kerana cukup tidak berkenan dengan nama tersebut memandangkan sekarang ini kebanyakan individu mempermainkan panggilan Bossku itu. Jadi, dia malu.

“Muhammad dalam bahasa Arab membawa maksud terpuji, manakala Boss pula bermaksud seseorang dalam kedudukan tertinggi dan disegani, Jadi apa yang tidak baiknya?” selorohnya.

Enggan mengeruhkan keadaan, Dean Ahmad kemudian menjelaskan dia tidak menggunakan nama tersebut. Sebaliknya menamakan anaknya sebagai Umar al-Faqeh.

Bagaimanapun, dia tidak menghalang jika ada yang mahu memanggil Bossku pada anaknya itu di masa hadapan.

Hahaha..yang ini memang win..pagi-pagi dah buat lawak

sumber:Agensi
Author Image
AboutKakak Nany

seorang blogger sepenuh masa yang memaparkan isu semasa

No comments:

Post a Comment